I'm in way to deep

Kvällen blev väldgit lyckad, jag har jättetrevligt och det tyckte jag det verade som att de flesta andra också hade. Vi satt var i nästan två timmar på Hamngatan 14 och käkade, snackade och skrattade en hel del. Det bästa var när Stefan och Matilda skrattade så hårt att tårarna började rinna, det var när vi hade dragit lite väl grova skämt om ett järnrör och en akutmottagning.
Till de som läser det här och var med ikväll vill jag bara säga tack, det var jätteroligt, och jag ska ha minst en fest i sommar, jag bjuder alla! Kanske tom. hela klassen, det får jag se senare :)

Imorgon är det student och det ska bli roligt, dock vet jag itne om jag följer med ut, mamma verkade intte så pepp på det.

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är finfint med mig, lite trött bara. :)

Ska du göra något skoj idag?





Puss!

2009-06-13 @ 08:44:16
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0