Impressed!

Idag vart det besök i kyrkan, syrran slutade nian och skulle sjunga i kören så alla vi övrgia i familjen Nyberg-Borg infann oss i kyrkan och tittade och fotade. Syrrans tårar rann ungefär 80% av tiden hon spenderade i kyrkan, vilket var kanske lite mer än två timmar. Först skrattade jag bara åt henne men sen när hon kramade om sin ena kompis och jag stod med kameran och fotade det hela så högg det till i magen, två hulkande tjejer som tröstar varnadra är ganska jobbigt, speciellt för mig som är väldigt blödig. Jag slutade fota.

Micka har nothing to be ashamed for, hon har så in i helvete bra betyg så att det knappt finns, två betyg under toppen, grattis säger jag!

Imorgon är det avslut, men jag kommer bara om det är fint väder, ska nog göra något så ovanligt som att jogga när jag vaknat! Amazing, over!

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Ja, det kan man nog allt göra.

Ska ta och göra som en liten jämförelse när jag får tid. :)



Hoppas allt är bra med dig?

Puss!

2009-06-10 @ 22:13:53
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0