Malmö

Var i Malmö och shoppade med syrran idag, jag köpte endast en "tröja" och en BH och ett läppbalsam. Syrran däremot har precis fått pengar av mamma och pappa, rejält med pengar som en liten belöning, nästan allt hon hade med sig idag är borta. Hon handlade kläder och dylikt för nästan 1000 kr, jag tittade på och gav smakråd. Det snyggaste var ett par badshorts som hon köpte på KappAhl och en klänning på dito.

Imorgon sk jag jobba, dock endast i fyra timmar, men när man itne har något jobb så är alla erbjudanden varmt välkomna. Jag hoppas på att de ska behöva mer hjälp ofta under sommaren, men med min tur så verkar det inte så sannolikt. Det är på samma ställe som jag var på förra sommaren, sjukhuscaféet på lassarettet. Ska upp relativt tidigt så nu måste jag slockna, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0