Överrasknings barnpassning

Idag vaknade jag av att min morbror står och knackat på dörren och ropar hallå. Jag går yrvaket ner och undrar vad han gör hemma hos oss vid denna okristliga tidpunkt (klockan var ungefär 12). Det visade sig att syrran skulle passa Noa, vår 8 åriga kusin med energi så det räcker och blir över till alla barn i hela Ystads kommun. Eftersom syrran inte hade tid att passa from the get go så fick jag hoppa in som vikarie, vilket inte var så svårt. Jag klarade det fint, fortfarande lite bakfull erkänner jag att jag var men jag tog en smärtdödare och försökte se glad ut.
Senare på dagen ägnade jag mig åt att börja plöja igenom säsong två av Grey's Anatomy, på allvar. Och nu på kvällen såg jag en väldgit dålig film på femman och en jättebra film som jag köpt. En vampyrs bekännelser, stort plus i kanten på den! Det är Tom Cruise, Brad Pitt och Kirsten Dunst som fusar tillsammans och det är en väldigt bra vampyrfilm baserad på Anne Rice kända bok Interview with the Vampire, det är också Anne Rice som skrivit screenplay till filmen.


Kommentarer
Postat av: Kristin

SV. jag med...



Skulle vilja se den filmen!

2009-06-29 @ 21:01:06
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0