She might think of me as..

Jag har haft en väldigt såsig kväll, åt god grillad mat och tittade på den otroligt tråkiga fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark. Höjdpunkten nåddes under försnacket när de drog kameran över publikhavet och man såg en skitstor banderoll i det danska suporterhavet med text som löd; Skåne tilbage, Zlatan er Dansk! När jag då säger att detta var höjdpunketn så menar jag det verkligen, inget intressant hände, efter att Danskarna sparkat in ett mål so jag först trodde kom från en svensk herres fot så var matchen totalt död. Men så är ju inta jag något  sportsfan.
Men det fanns ju en del att vila ögonen på medans jag hade tråkigt...typ Kim Källström, svettiga män är aldrig helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0