Sold and perhaps employed!

Idag gick det mycket bättre än jag förväntat mig vid mitt besök på gästiset i byn. Jag fick prata med jättetrevliga Kym som tydligen inte bott i Sverige så länge, så vi tog intervjun på engelska, no problems I say!
VI satt och pratade i en mer än en halvtimme om allt och inget, när det var slut sa hon faktiskt till mig "I like you really much" och hon hintade gravt flera gånger att jag kommer få möjlighet att jobba hos dem. Jag är en klad hest!

En annan sak jag är väldigt glad över är att jag numer endast har en kurs kvar att avsluta detta läsår, Matte B ska jag lägga bakom mig på tisdag och jag hoppas innerligt att jag lyckas uppnå mitt VG som jag slavat som en idiot för. Får jag itne det blir jag lite ledsen men sen dansar jag. Pappa är inte längre lika sur, nu när jag är en duktig dotter som sköter skolan och fixar jobb och så kan det ha att göra med att han idag fick sin lite försenade födelsedagspresent från mig och syrran. En mörkröd luktpion som han önskat sig innerligt, jag fick en fin kram och ett fint samtal som tack så idag behövs lite peppig musik. Varför inte Hot Chocolate ochlite dans, YOU SEXY THING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0