Tequilan var hedersgästen

Festen igårkväll blev one for the books, det var guld nästan rakt igenom!
Det började jättebra, eller ja när jag väl fått hjälp att hitta rätt blev det bra. Vi var lite försiktiga i början men sen slängde man i sig en shot efter en annan, det var blend det vidrigaste jag någonsin smakat men det blev riktigt festligt, verkligen! Alla som var där förtjänar en fet kyss som tack för allt kul, jag tror någon fick en eller två pussar igår och som numera har blivit standard så var jag väldigt pratglad och berättade vitt och brett om både det ena och det andra. Men det är ju så det blir och det kan jag stå för!
Kvällen började hemma hos Vicki där den pågick den största delen av kvällen sen tänkte vi oss ut och hamnade på gågatan, jag var påväg in på BaráBar men sen sket jag i det och då satt jag, Cia och Emelie på en bänk och frös och väntade på några andra av tjejerna ett bra tag. Vi hamnade hemma hos en kille som heter Jocke, det var ju drägghålet utan pepp? I alla fall så tyckte jag det  när vi var där, ingen var fest, det var släckt överallt och ingen var glad, så verkade det för en som ville festa och vara peppglad mest hela tiden. Efter väldigt få minuter i den icke festliga lägenheten drog vi hemåt mot Vicki igen och sen ringde jag och mamma lite fram och tillbaka med varandra och sen hamnade jag i en liten trång Golf med mamma, pappa, Pekka och hans bror Murreio...eller något sånt. Väl hemma stekte jag ägg och vi satte oss alla tre vid köksbordet och åt mackor, pappa duschade Zack och insinuerade vad han skulle göra nästa morgon, jag försökte sluta lyssna.

Det var verkligen en toppenkvälls om jag vill göra om, SNART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0