The king of pop är borta

Jag har aldrig varit ett jättestort Michael Jackson-fan, det ska jag inte påstå, men jag har liksom de flesta andra sjungit med i både en och två låtar, texter som man kan utanoch innan. När jag fick reda på att han var död var det inte sorg jag direkt kände utan mer förvåning. Jag har aldrig varit och kommer nog aldrig vara den som hänger med mest i kändisskvallret, men att han ens var sjuk visste jag inte. Det är på ett sätt jättesorgligt att Mr. Pop har gått ur vårlden men försvinna är han nog för stor stjärna för att helt och hållet göra.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja, han är förstor för att kunna försvinna helt.

2009-06-28 @ 20:37:07
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0