Breaking Dawn

Idag när jag cyklade från bussen hade jag ett litet samtal med mig själv, om hurvida jag skulle vara en duktig flicka och ta posten eller inte, jag tänkte till slut att; "visst kan jag göra det, någon gång då och då skadar inte". När jag sedan stannar cyklen och öppnar brevlådan får jag genast en superglad överraskning, i vår fula, slitna låda ligger ett paket från bokus.com, i paketet ligger min Breaking Dawn-bok. Jag gjorde en liten glädjedans vid postlådan, det var verkligen efterlängtat. Så sen jag kom hem och tvingade mig själv att göra lite andra saker innan jag försvann iväg till Forks och Edward och Bella. Nu har jag läst lite mer än hundra sidor, det är svårt att läsa när man blir avbruten hela tiden, -allt jag kan säga är att boken är lite vidrigt bra. Kanske lite för bra, jag väntar bara på att det helt plötsligt ska komma en fet bomb och allt ska gå åt helvete. Men än så länge ser det lovande ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0