cryin' out for attention

Idag tänkte jag att ag skulle vara extra duktig och cykla till skolan, jag ränkade inte med att det var väldigt länge sedan jag sist gjorde det och att min cykels växlar blir lite konstiga när det är kallt. Men som tur var gick det bra, det var lite jobbigt, men på hemvägen fick jag medvind och solen kikade fram, det var jättemysigt. Jag funderar på att börja cykla lite mer ofta, det är bra träning och det tar inte så lång tid. Men självklart måste jag tänka på hur vädret är för NO WQY att jag sätter mig på en cykel och cyklar 6-7 km om det blåser skitmycket eller regnar!

Usch, ikväll lagade jag middag men lax är inte min starka sida. Och eftersom ajg var tvungen att ändra lite i receptet så slutade det med att jag åt en bit fick som inte var riktigt klar, jag har inte mått såhär illa på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0