Försov mig!

Imorse när klockan ringde så stängde jag tydligen av den, och nästa gång jag kollade på klockan så var den 11.20, jag hade då missat båda mina lektioner. Men jag ville inte att mamma eller pappa skulle få veta detta så jag skyndade mig till bussen, när jag skriver skyndade så är det en underdrift, och åkte in till stan. Jag letade runt efter folk från min klass och kom på att de måste var i matsalen så jag gick dit och satt och åt frukost/lunch med Cassandra, Cia, Cecilia och Rebecka, det var trevligt! När jag var på väg ut ur matsalen så ringde min mobil, det var pappa...busted!
Han fick fram att jag hade försovit mig och efter att ha småpratat ett tag så avslutade han vårt samtal med ett löfte om utskällning när jag kom hem. Efter lunchen gick jag i princip bara och hämtade min väska igen och tog bussen hem, jag var i stan i mindre än en timme. Pappa var inte så arg som han låtsades att han var, han nöjde sig med att fråga vad lärarna hade sagt och att säga till mig att det inte fick hända igen.
Nu har jag legat i min säng och lyssnat på musik och spelat Bubble Shooter i nästan en timme. Det är extremt beroendeframkallande! Jag kan inte sluta.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

I know!

2009-03-13 @ 23:02:00
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0