Helgen

Efter lördagens festligheter så har jag varit lite för trött för att blogga. Men nu har jag återhämtat mig, en ledig dag extra slår aldrig fel.
Cassandras fest var verkligen jätterolig, tack till alla som var där som läser det här. Mitt hår var större än på länge, och jag var skitsnygg... eller iaf så snygg som man kan vara i kläder med axelvaddar. Jag vet att jag har lovat bilder och de kommer, de kommer. Men inte just nu.
Söndagen gick mest åt till att vara lite bakis, och titta på dålig tv med min pappa. Vi låg och tittade på en jättedålig film i ungefär två timmar vi kommenterade hela tiden hur dålig den faktiskt var, men ingen av oss bryde sig om att se en annan film. Sådana söndagar har jag haft en hel del av. 

Idag åkte jag hem til Mattias i Snårestad där fikades det och pratades lite om Mattias födelsedag som inte ligger så väldigt långt borta i tiden. Så om typ två helger blir det en ny 18-års fest med annat folk. För tillfället är jag inte så pepp på fest, men det komer jag nog vara då!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Det var en lyckad fest! Och du var kalassnygg!:D

2009-03-10 @ 18:43:34
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0