helvetesjävla***

Idag hade jag planerat att göra klart ett arbete till min teckenspråkskurs, arbetet skulle varit inne förra onsdagen, jag skrev en del i skolan och tänkta då göra klart allt när jag kommit, hem. Så sitter jag i skolan och mailar dokumentet till min skolmail och stänger sedan ner allt och sparar, ja just det där kom felet, sparar EFTER att jag mailat det. Så när jag kom hem så fanns det inte så mycket kvar, bara det jag sparat sen tidigare. Då ville jag mest sjukna ner i ett hål och inte komma upp, när jag för en gångs skull planerar att vara ordentlig så lyckas jag inte ens med det! Vad i helvete! Jag blev så fruktansvärt förbannad och kände bara hur mitt batteris till skoluppgifter laddades ur, jag orkar inte! Jag ligger efter med hur mycket som helst, detta är inte min termin. Jag är inte motiverad för fem öre och kommer förmodligen inte alls få bra betyg när detta läsåret är slut, allt går åt helvete.
Det enda som var bra idag var att jag fick tillbaka en uppgift från min dansklärare som jag lyckats få MVG på, så det går skit i allt utom danska. Tummen upp på det! FAN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0