inte gjord

Varför jag inte bloggar samma på helgerna har jag inget bra svar på. Den delen av min hjärna kanske snoozas.
Det hände inte life-altering i helgen i vart fall. Men i lördags hade vi gäster och Fanny var en av dem, vi pratade och tittade på Melodifestivalen, aldrig kan jag komma ihåg att jag blivit så chockad av att resultatet väde så fullständigt. Men det var roligt att Malena vann, jag gillade henne låt, fast jag inte gillar opera i annan musik, Måns ansiktsyttryck när han fick sina 96 poäng av folket var obetalbart! Han så inte lite besviken ut, jag tyckte faktiskt lite synd om honom. Men bara lite.

Jag läste ut Breaking Dawn i helgen och jag kan bara säga att jag älskade den, men om det itne kommer fler böcker så tror jag att jag dör lite, det måste koma MINST en bok till! Det kan inte sluta såhär, visst det var ett jättegulligt slut och allt blev lyckligt men var är resten!? Jag kräver att få veta allt som finns att veta om karaktärerna, en utförlig bok om Renesmee och Jacobs liv och mer, mer, mer om Bella och Edward. Det går inte att få nog!
Nu när serien är slut så känner jag ett ännu större sug än innan att börja om med Isfolket, men jag tror att jag måste vänta lite till med att dyka ner i den poolen.

Nu är det Håkan-time och lite snyftisar med Casse! <3

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Aw, lilla Elin stumpan!

2009-03-16 @ 19:40:11
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0