Inte klar

Hela kvällen har jag legat i soffan och tittat på tv, det sämsta på länge var Grillad på ettan, det var bara pinsamt dåligt. En jättedålig programidé och om det var meningen att det skulle vara roligt så var det ett totalt misslyckande.
Det bästa jag såg idag var ett program på tvåan om hundraser och avling genom århundradena. Så mycket människan har förstört för hundar, avlat och avlat så att det idag finns hundar med tvångstankar och hundar som blir blinda pga aveln. Allt för att de skulle se ut på det sättet vi ville. Det är bevisat att rashundar har större chans att få en genetiskt medförd sjukdom än vad en blandrashund har. Eftersom rashundarna ofta bara föds upp inom mindre grupper och kan bli väldigt isolerad. Det var det bästa program jag sett på länge. Men jag har ingen aning om vad det hette, jag hade itne min glasögon på mig så jag kunde inte läsa den lilla, lilla texten.

Nu ska jag läsa i Breaking Dawn, och nej (!), jag är inte klar, jag somnar bara hela tiden när jag ska läsa. Jag börjar för sent, men jag har svårt att läsa mitt på dagen. Men nu ska jag iaf läsa tills ögonlocken klappar ihop, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack :)

2009-03-14 @ 11:27:32
URL: http://kristinwii.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Heja Emmylie! Jag tycker om din kusse

2009-03-14 @ 12:11:52
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0