it's not easy to behave in this spotlight

Jag skrev precis ett ganska längt inlägg och skulle precis posta men nej, det fanns inte kvar. Det var inte något intressant och jag skriver inte om det för det var bara sjukt kasst.
Men jag har inte hittat på så mycket i helgen, eller inte i fredags iaf, men igår så hjälpte jag, mamma och pappa ett par kompisar att börja flytta in i deras nybyggda hus. På kvällen bjöd de oss på middag.
Helgen har gått alldeles för snabbt, jag ville ha en längre helg efter den skitveckan jag precis haft. Det var bara så mycekt påfrestningar och motgångar, att försöka söja soppa var inte det enklaste. Min grupp var nog det enda positiva under hela veckan.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jävla kuk-soppa! Och jag håller med: längre helg och en supergrupp!

2009-03-01 @ 19:31:44
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0