Jävla nationella prov!

Idag har varit den jobbigaste dagen på länge. Det började halv fem i morse när jag vaknar av extrema smärtor, it's that time of the month, innan jag fattade vad som hände så ville jag bara dö, det var plågsamt. Sen masade jag mig upp ur sängen efter att ha sovit i några timmar till. Jag cyklade till skolan och svor över att det blåste motvind exakt hela vägen, jag var jättesvettig när jag väl kom till skolan, tur att jag hade tagit med mig ett ombyte. Sen har jag haft ont hela dagen, det är den värsta mensvärken jag någonsin haft. Jag har gått runt och oroat mig för hur det ska bli imorgon om det inte går över. Jag ska nämligen skriva nationellt prov i Svenska B imorgon, sitta i aulan i 5 timmar.
Just nu ligger jag och läser texthäftet med en vetepåse på magen.
Att provet vara i fem timmar gör inte saken bättre, jag har precis gjort enorma mängder kycklingsallad att ha med mig. Jag är så fruktansvärt nervös, jag vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0