secret message

För stunden klickar jag runt på lite olika Disney-klipp på Youtube och jag hamnade på låten Vildar från Pochahontas och när jag lyssnade på texten fick jag en liten chock

Det är just så här
Med smutsiga barbarer
De är en plåga, hela deras sort!
Den art som kallas röd
Är bäst när den är död
Ett pack och drägg som nu ska bort!

För vildar, vildar
Knappast några människor
Vildar, vildar
De ska bara väck!
De liknar inte oss
De måste vara onda
Slå på trumman, det blir krig!

För vildar, vildar
Hemska röda vildar
Slå på trumman, det blir krig

är detta verkligen något som lämpar sig att spela upp för små barn? "Den art som kallas röd är bäst när den är död".

Kommentarer
Postat av: Mika

När jag läser texten så påminner det mig och Jacob och Edward. Detta är något som Edward skulle säga om Jake och hans flock :O

2009-03-04 @ 12:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0