snälla

Jag klarar inte att vara ovetandes och bara undra om jag har gjort något fel,och i så fall, vad kan det ha varit? Varför har det blivit såhär nu helt plötsligt, är jag inte densamma för dig?
Kan inte du bara berätta vad felet är så jag iaf kan få förklara eller be om ursäkt, vet jag inte vad jag gjort fel kan jag ingenting säga
.


Fredagen bjöd inte på några större överraskningar, jag har inte gjort något som är värt att berätta om i stora ord. Jag har lärt mig hur det går till när man tillverkar PET-flaskor och handsvetsade pennor, gutti times. Jag är inte på topp, never will be. Och ibland när man bara vill vara jätteledsen och gråta så är man det och gör så. Att lyssna på Wind Beneath my wings med Bette Midler funkar också, om man ska vara riktigt avancerad sätter man igång filmen.

Kommentarer
Postat av: emma - emmahall.blogg.se -

Åh tack så mycket!:)

Hoppas du får en riktigt trevlig helg:)

2009-03-21 @ 08:43:44
URL: http://emmahall.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Vrf är du depp när du borde vara pepp?

2009-03-21 @ 12:51:49
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0