the ones who sit and worry about getting too old

Jag vill ha en ny header, jag blir så snabbt trött på dem. Men jag får inte ihop någon jag blir nöjd med. Jag tror jag ska sitta och pilla med det på söndag, om jag inte är för bakis. Problemet är att jag itne kan bestämma mig för vilka bilder som passar vilken stil jag vill ha, men en ny vill jag iaf ha, snart också!

Idag lyckades jag försova mig, jag kom ungefär en timme försent till tyskan, men min lärare sa bara; "Det händer ju inte dig så ofta, så det är inga problem, ibland blir det så." Under tiden log hon ett stort leende, jag tackade och tog emot, det var väldigt generöst av henne. Jag hade verkligen inte klarat av minsta lilla argheten, jag var redan förbannad på mig själv. Hur smart får man bli om man stänger av klockan och vänder sig på andra hållet? Jag är sämst på att gå upp på morgonen, eller kanske inte sämst, för det är nog L, en tjej i min klass, hon kommer ALDRIG i tid.

Nu fick jag ont i magen så jag tror jag behöver en liten fika, det var ett tag sedan jag åt, jag ska koka te och lägga mig i sängen med Breaking Dawn och bara gotta mig åt att det är fredag och helg. Ännu bättre är att det är lördag imorgon, och då blir det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0