Weekend

Helgen har varit som den var, det hände inte så mycket. Men det var skönt iaf, jag och Micka hann bara vara med varandra och snacka om allt och inget, vi la ett pussel på 1000 bitar och har börjat på ett till.
Idag hade jag planerat in i min hårddisk att jag skulle tillbringa dagen med att snacka skit med Cassandra, men nej,istället blev jag tvungen att åka och fira Freddes födelsedag. Fredrik är min kusin och jag tycker inte på något sätt illa om honom, men att fira födelsedagar är inte a big hit, det blir alltid mer eller mindre tråkigt, speciellt eftersom att flera av de andra som kommer dit är mer eller mindre störda. Vi åkte hem ganska tidigt, det var jäkligt bra, eftersom jag hade migrän och inte mådda alls bra, jag kunde bara sitta och tänka på när jag skule spy.
Helgen är over men om en vecka är det påsklov, uhu uhu, yeeees! Jag ska bara vara med roliga personer och försöka att inte tänka på hur mycket jag kommer sakna syrran som ska till Idre och åka skidor, jag är så jävla avundsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0