Woah!

Idag gjorde jag något jag med säkerhet kan säga att jag aldirg gjort tidgare! Jag bestämde mig igårkväll för att jag kanske skulle börja simma lite smått, bara sådär personlig motsionssimmning, så jag kollade upp tiderna på vårt lokala badhus och såg att de hade motionssim idag från klockan 06.15-08.00. Jag bestämde mig snabbt för att jag skulle tigga skjuts av mamma och imorse gick jag upp vid tio i sex och slängde på mig de softaste kläderna jag kunde hitta. Klockan 06.20 stod jag i entrén på badhuset och gäspade, en hytt och en barnbiljett, tack!
Ingen deposition för hytterna på morgonen, ta en nyckel och varsågod! Bytte om snabbt och duschade av mig, sen simmade jag från 06.30 till 07.40. Just nu har jag ganska mycket träningsvärk, det slet att träna så. Jag har tävlignssimmat innan, så jag har varit riktigt duktig på att simma men jag slutade för kanske sex år sedan, fem kanske. Så då tappar man mycket av den styrkan i musklerna man använder. Efteråt duschade och och tvättade håret promenixade till skolan och åt medhavd frukost. Jag kände mig väldigt duktig, och jag tyckte det var ganska rolgit också så om jag orkar så ska jag börja med detta varje torsdag, och på onsdagseftermiddagarna. Det var skönt att bara plaska runt och känna det som att man egentligen inte ansträngde sig så mycket, när det i själva verket var ett superbra träningspass. Roligt och nyttigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack :D och tack igen :) ja, det är mitt riktiga namn.



ååh shit vad bra.. jag skulle aldrig palla kliva upp så tidigt för att röra på mig. höhö.

2009-03-19 @ 21:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0