Barnpassning

Jag hade precis satt mig vid datorn och börjat skriva ett inlägg när syrran ropar att jag måste komma, katten ska ha ungar igen. Så satt jag hos henne i en halvtimme, lite mer, men inget hände så nu ska jag gå ut om en stund igen och se om det har hänt något nytt.  Men sen måste jag iväg, för vid sex kommer min moster eller morbror och hämtar mig, idag är det barnpassning som står på schemat.
Alltså finns det inte mycket tid över till läxor idag, men jag har iaf hunnit klart med två av de grejer jag var försenad med.
Jag har verkligen inget emot att passa barn men jag är inte alls någon hejare på att leka lekar, inte ens när jag själv var liten kunde jag axla rollen som någonting. Möjligtvis en mamma till någon av mina dockor, men Barbie eller Bratz? No way, det finns inte, jag har aldrig kunnat och kommer nog aldrig att kunna göra det heller. but that's life.

Dagens låt; Drops of Jupiter - Train

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Lilla älskade Elin, du klarar allt!<3

2009-05-07 @ 18:22:14
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0