Fest, som det ska vara!

Igår vart jag bjuden på fest och först tänkte jag inte gå när Cassandra inte skulle komma. Jag är väldigt blyg och tycker det blir läskigt med så många okända människor, men efter att jag först tackade nej och kom på en dum nödlögn så bestämde jag mig att jag får allt sluta vara så satans töntig och messade Cia att jag kom iaf.
När jag väl kom dit vart det lite spänt i början, men när folk fick i sig lite dricka och lite mer sen så släppte allt och med Hits for Kids och A-Teens går det sällan fel. Jag hade inte lyckats få tag i så mycket dricka själv men Nickie, Cia och Elli var snälla och bjöd lite av deras på mig så jag blev till slut askalas, okej då, jag nallade lite ur kvarglömda ölburkar också- Finders' keepers! Jag är väldigt glad att jag bestämde mig för att komma för jag hade så fruktansvärt kul, det var en jätterolig fest! Två killar på festen försökte promota en låt som de hade spelat in och spelade den säkert 10 gånger och efter några spelningar och några glas dricka så sjöng man friskt med i refrängen "jag vill, känna din nakna kropp emot min. Ikväll! vill jag ha sex med dig!" Jag kan inte sluta nynna på just det hela tiden, syrran och mamma tittar lite snett på mig emellanåt, men det kan inte hjälpas.

Kul var ju att Cias ex trodde att jag "var ute efter honom" och  bad Cia rädda honom från mig när jag tog tag i hans hand (av misstag, jag trodde det var Cia) "Hon har varit på mig hela kvällen". Men jag kunde inte komma ihåg att jag hade varit närmre honom än någon annan kille på festen. Jag förklarade att så var inte fallet, han behövde itne oroa sig, jag var inte intresserad. Inte av honom anyways, men hans kompis...ja det är en annan femma!

Vad gjorde ni igårkväll?

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Jag älskar pellespersonliga! :D Hur länge har du följt den?



Puss!

2009-05-23 @ 19:42:44
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Absolut!



Puss!

2009-05-24 @ 20:42:50
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0