I brist på annat

Berätta 4 sanningar om dig själv:
- Jag är velig, mer än de flesta
- Jag har stora fötter (40)
- Jag ska till Siesta! om mindre än två veckor
- Jag är lite ledsen just nu

Berätta 4 saker du gjort idag:
- Skrivit nationellt prov i tyska
-Tittat på rysk film
- Lagt in en annons på blocket
- Klappat katter

Skriv ner 4 saker du har på dig:
- Strumpor, svarta
- Shorts
- Svart linne
- Trosor

Skriv ner 4 saker du hatar:
- Sand
- Gröt
- Den som fiser utan att erkänna det
- Den som har en pinne i röven

Skriv ner 4 saker du älskar:
- Min familj och mina vänner
- Cornelis Vreeswijk
- Festivaler
- Bra böcker

4 personer som jag vill ska göra denna listan:
Cassandra
KristinWii

Mika
och den som läser det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0