Imorgon är vi på väg!

Ja nu är det äntligen dags, det som hägrat i flera veckor. När jag blev klar med psykologin och hade tryckt på skicka infann sig ett lugn som snabbt byttes ut emot den feta känslan PEPP!
Nu är jag pepp som sällan förr och det ska bli kul, jag har packat, nästan, klart och gud, I'm so happy. Testade sätta upp tältet och det gick fint, inget var sönder.

Var också på utvecklingssamtal idag och fick veta både roliga och mindre roliga saker men det ska jag lösa nästa vecka, denna veckan är härmed tillägnad Siesta 2009, det och inget annat.


Vi ska se så många bra band och fesa och ha roligt i många härliga dagar. Det värsta som kan hända är att det börjar regna och hur mycket gör egentligen det?



Nu ses vi väl i Skånes knutpunkt, Hässleholm?

Kommentarer
Postat av: pelle

ey, hoppas du får det guld! festivala lite åt mig också!

2009-05-27 @ 22:53:40
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: johan

sv; ja det är en dialekt! :P haha Skånskan är rolig :P

2009-05-31 @ 23:21:24
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0