It's bound to take your life!

Nästan sex dagar och inget inlägg! I feel terrible.
Jag vet inte riktigt vad som hönde den här helgen, vad det än var så hade det inget att göra med någon dator, that's for sure.

För tillfället ligger jag i sängen, tänker på hur bra spotify är och funderar på hur mycket som jag måste få gjort den här veckan. Veckan som jag har valt att kalla...wait for it... plugg-vecka no1! And Yes, I will study. För omväxlings skull tänkte jag göra klart allt jag har hängandes över mig så att jag kan ta itu med det som ligger framför mig och så att jag kan äka på festival och festa utan att känna mig som en stor skit. Jag är verkligen pepp på fest men nu tar mitt batteris till datorn snart slut så I have to go..OMG!

I feel very fjortis today, and I miss känslan av att vara kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0