Np i matte och inget mer

Ja, just så är det, imorse steg jag upp vid halv sju och åkte till skolan för att skriva nationellt prov i matte. Jag kan ju bara säga att jag är SÅ glad att jag slipper matte, för all framtid, förhoppningsvis. Matte B var verkligen inte roligt, det har varit en pest men i trean slipper jag matten. Vi hade allt som allt fyra timmar på oss att skriva provet men man fick gå redan efter två och ja, då gick jag, lite innan faktiskt. Det var jättesvårt och det var flera uppgifter som jag inte skrev något alls på men jag tror att jag lyckats skrapa ihop ett G så jag är nöjd.

När jag sen kom hem så åt jag frukost/lunch och sen läste jag några kapitel i en bra bok. Egentligen hade jag velat läsa nästa Rajia boken, eftersom jag igårkväll/natt när jag inte kunde sova låg och läste istället och läste ut hela nummer 11. Men jag kunde inte hämta 12:an efterom böckerna finns i sovrummet där min nattarbetande fader sover så jag fick nöja mig med det jag hade på rummet. Det har varit en skön dag, verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0