Stress...

Nu är det bara en dag kvar i skolan denna veckan, det sitter ganska fint med lite extra ledighet, men jag är stressads om fasen. Nu är det inte bara skolan som stressar, Siesta nästa vecka bringar också en del stress, jag behöver fixa grejer och det är snabbt. Jag är dömd att misslyckas med allt jag tar för mig för tillfället, what a shame.
Imorgon har jag slutprov i teckenspråk, det betyder att jag måste kunna alla tecken som vi någonsin har lärt oss, för min lärare vet exakt alla tecken hon har lärt oss, eftersom hon skriver ner vartenda ett av dem.
Orka plugga? Nej inte så mycket, vill läsa istället och vara avkyld, det är så satans varmt här inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0