Telegram för tennsoldat

Alla i familjen har varit lite nere idag, under natten så har en av kattungarna dött, de blev sjuka och den ena klarade sig inte. Nu är det bara lillkillen kvar och som det verkar nu är det liten chans att han klarar sig, men jag hoppas verkligen det. Det är hemskt att se honom ligga där och inte kunna göra något åt det, jag hoppas på det bästa men förväntar mig det värsta.
För att bli på lite bättre humör tittade jag på en übergullig film, lite sliskigt för gullig, men det var vad jag kände för idag.
Ten Inch Hero, som bjöd på en godsak jag inte var emot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Super snygg header!

2009-05-20 @ 18:32:22
URL: http://HTTP://SUZILICIOUS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0