idag har jeg varit på et café med mine venner

Jeg har ikke noget bedre at lave en at skrive det her inlegg på dansk. Jeg kan ikke riktigt stave till alle ord så ibland bliver det lidt forkert, men eftersom jeg ikke(vad jag vet) har nogle danske lesere så gjør det dog ikke noget.

Idag var en rigtigt sjov dag i skolen, det var presentation i NK og det jeg syntes det gik godt, men man kan aldrig vare riktigt sikker. Efter skolen mødte jeg Emmylie, Mäjje og Mika og vi gik til Maria Caféet. En meget rar dag vil jeg sige. Kun fordi det er fest på lørdag, for Julia som om lidt fyller 18 år, så vil jeg gjerne at I skal høre den her sang, fordi jeg ikke ved nogen som ikke bliver glad af Jens Lekmans Sweet summer night.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0