it's because she's kinda a babe

Freeze I'm Ma Baker, out your hand in the air and give me all you money!

Jag har helt tappat pluggandet, mitt PA har dött en ond bråd död och allt annat har blivit nedslaget under en vandring i skogen, inte fan vet jag vem det var som släpade det med sig och grävde ner det efter styckningen. Hur ska jag då kunna hitta det?

Men nu ska jag för en gångs skull stänga av datorn och läsa lite i Röde Orm, hur tråkigt det än är. Jag som trodde Litteratur och litteraturvetenskap skulle bli en rolig kurs, nej men tji fick jag!

Kommentarer
Postat av: Mika

Svar: Ingen fara.

Ansiktsburk, ANSIKTSBURK!!

2009-11-12 @ 10:55:27
URL: http://mikaheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Terese

äsch då, det fixar sig! jag var ju en jävla katastrof hela gymnasiet. men se hur fint jag har det nu! bor i Karlskrona.. pluggar.. äter poptatis&purjolök soppa.. kan det blir bättre?

2009-11-19 @ 05:58:54
URL: http://heimcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0