lite blogg mycket annat

Bloggbristen denna veckan beror på så mycket, dels att jag inte vet om jag ska blogga mer alls. Jag har alltid bloggat endast för min egen skull och nu känns det inte riktigt som att jag behöver det mer, men jag kanske fortsätter bara för att det är roligt, I'll see as time goes by.

So this week har bjudit på mycket, läsning, plugg, hjärnskakning, körkortsteori, färgade linser(som är skitsnygga på, if I may say so myself), vänner och familj en massa helt enkelt!
Imorgon är det bastu och Idol+pizza @Mäjjes crib, can't wait. Dock måste jag klippa gräsmattan innan det men I think I'll manage.
På lördag vankas det försenad Halloweenfest i Hedeskoga, I will be black lady dressed for the disco! Festen kommer vara folkfylld och förhoppningsvis rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0