This weekend

Helgen börjar redan imorgon i skolan när vi ska pynta studiesalen inför julen, klä granen och lyssna på julmusik. Den fortsätter hemma med att jag sätter deg till pepparkaksbaket som går av stapeln på lördag, tidigt som tusan.
Jag ser faktiskt riktigt fram emot det hela :)
Lördagkväll kommer spenderas ute och förmodligen kommer det bli jävligt roligt, i say no more about it 'til it's done.

På söndag så äre en resa till Trelleborg som står på listan och alltså är hela helgen planerad och det känns både skönt och lite jobbigt men kul kommer det bli.

About the movie; jag tycker också vi är bäst och det är underbart vad kul man kan ha tillsammans! KÄRLEG! ♥

Kommentarer
Postat av: Mika

Svar: Verkligen, jag ser det framför mig hur vi ligger på mitt golv och inte har koll på något förutom kameran som du har satt på bordet...freaky, very freaky ;)

2009-11-28 @ 01:07:41
URL: http://mikaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0