@Emmylies

Igår var jag på min första Körkortsteorilektion på körskolan, en massa stolpskott och some normal people. SJUKT tråkigt, i en och en halv timme sat jag fast i en källarlokal och lyssnade på en helt tjing trafiklärare med få höns i buren.

Senare på kvällen begav jag mig till Emmylies crib, Mika joinade och vi pratade en HEL del om en HEL del. Det är alltid trevligt att umgås med Mika och Emmylie, never goes wrong :) Eftersom mina föräldrar var för lata för att komma och hämta mig så var Emmylie en trevlig prick och lät mig nanna i hennes crib, väldigt vänligt I have to say. Sen eftersom jag inte hade något ombyte eller ja jag had inget man ehöver vid övernattning med mig så fck jag helt enkelt låna av henne. Jeans for today och sleepinghirt for the night.

För idag ska jag till Malmö med Kelly, Emelie och Linnea, a very nice experience I HOPPAS!

gårdagens quotes;

Jag: Tvål i BAD for the pussy!
________
Jag: Tänk vad sorgligt om man är ett kommatecken i ett hav av plus och minus...
Mika: Men tänk sen om man träffar en punkt så bildar man ett kolon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0