en välriktad spark mot ditt knä

Jag vet inte vad det är men jag känner mig jäkligt glad, pepp och har inte lika mycket ångest över plugget. Take it as it kommer blir fedt. Denna veckan kommer bli bra, missar en del saker i helgen men nu har jag planer varje fredag fram till i mitten av november, men lördagar är det chill, någon som vill hitta på lite mer?

This weekend blir det att packa väskan och dra till Småland, yepp jag ska på älgjakt detta året också. För er som inte vet vad min roll är(samma som förra året) så går jag i drevet och det innebär typ att man promenixar i skogen och hojtar lite då och då. Det jobbigaste är att jag måste ha en egen kom-radio och säga saker som "Elin till Sven kom, Elin till Sven kom" eller svara när någon ropar på mig, det är det jobbigaste! Men annars är det mer som en utflykt i skogen. Så var det iaf förra året och jag hoppas på detsamma detta året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0