Försöker styra upp 'et litegrand

jag har kommit på att jag tycker om när andra bloggare har sina inlägg lagda i kategorier. Det är så behändigt att välja vad för slags inlägg det är man vill läsa, eller om man letar efter ett speciellt som man läste för några månader sedan men inte orkar sitta och bläddra i månaderna.
Jag hade flera kategorier när jag percis börjat blogga men märkte ganska snabbt att jag inte var någon hejare på att lägga inläggen i dem, men nu ska jag försäka styra upp det hela lite och har skapat en hel del kategorier.
Har faktiskt suttit i en ganska bra stund och kollat igenom gamla inlägg och försökt placera dem i rätt fack, det var svårare än jag trodde men en bit påväg har jag iaf kommit.

Jag tror det kommer vara rörigt nu ett tag innan jag fått rätsida med alla inlägg men sen hoppas jag att det ska bli lättare att hitta för alla.
     Om någon undrar varför vissa kategorier benämns "Stahaijna-gör något" så är det, för er som inte vet, jag som är Stahaijna och alltså ingen annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0