när det dagas

Ikväll så ska jag hem till Emmylie och mysa lite, vi ska titta på Gudfadern part II och så tvingar hon mig att titta på Idol. Jag är inte alls intresserad av att se det, Jon åkte ut och I don't give a fuck om vem som kommer hur långt av de kvarvarande.

But imorgon händer något ännu mer spännande! Tåget från Ystads Station går 9.08 och destinationen är Eslöv, av alla  ställen här i Skåne så är det just i Eslöv som Stefan och Cecilia ska hoppa fallskärm imorgon. Vi är några stycken som ska följa med och titta på och fota så att det blir ordentligt dokumenterat. Själ hade jag nog aldrig kunnat göra något sådant, kanske bestämma i ett svagt ögonblick att "jo, det ska vi göra!" men när det hade kommit till kritan så hade jag bangat fedt ur! Jag är höjdrädd och just fallskärm är något jag inte hade vågat testa, men jag kan tänka mig att det är sånt som är så fruktansvärt roligt. Helt galet!


Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Mika

Svar: Klart att vi ska ses snart, saknar min lilla Smeggzz-dancer. Sen får vi träffas och prata om böckerna(när jag har läst ut dem).

2009-10-09 @ 17:30:56
URL: http://mikaheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag laddar kamerabetteriet right in this moment :D Kommer bli en toppendag! Fixar chokladen (Y)

2009-10-09 @ 19:16:22
URL: http://brunettrebban.blogspot.com/
Postat av: Mika

Sv: Du får följa med nästa gång :D

2009-10-12 @ 11:58:06
URL: http://mikaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0