Snart Halloween

Om någon vecka är det Halloween, inte något som jag normalt sett brukar fira men detta året ska jag på två, möjligen tre halloween fester. Har inte en blekaste aning om vad jag ska klä ut mig till men det lutar åt att jag har min afro-peruk och att utklädnaden bottnar i det. Har varken råd eller lust att köpa någon "riktig" outfit, möjligtvis skrapa ihop till något på Second-hand butiker. Men visst är det lite mysig med höst och läskigheter.

Elin <3 Skräckfilmer och att smycka läskigt på fester är otroligt roligt, jag och syrran försökte oss på att göra lyktor och eftersom vi inte hade några pumpor så tog jag några sockerbetor som ramlat av i diket utanför huset.


 Resultatet, nu när den är några dagar gammal så har den skrumpnat ihop lite och se väldigt läskig ut!


Kommentarer
Postat av: Emmylie

sockerbetan är skitfin!

kan itne du & jag ha en mysdag på lovet när vi fixar pumpor & får in lite halloweenstämming?

jag är ju ensam hemma så vi kan ha lite pyssel at my place:)

2009-10-14 @ 21:05:11
URL: http://spekulationerochannat.blogg.se/
Postat av: Terese

åh nu fick jag nostalgikänslor. en gång i tiden brukade jag och lillebror göra precis sådana lyktor! Men er blev väldigt mycket finare ^^

2009-10-15 @ 01:21:16
URL: http://heimcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0