sömnig helg

Fredag; Jag åker med Emmylie till Malmö efter skolan. We had a darling time, köpte presenter och hade minifika :) Passade på att göra min läxa i danska på tåget hem så nu har jag den ur världen. Väl hemma äter jag middag tittar på halva Bourne Identity och somnar i soffan väknar och släpar mig i säng. Jag var verkligen skittrött, it's crazy!

Lördag; Riktig mysfrukost med familjen, tända ljus och lite musik i bakgrunden. Mesta av dagen går åt till att baka kanelbullar med syrran, de fick onormala storlekar men smakade mycket bra! Sen har det bara blåst och blåst och blåst hela kvällen och hela natten. Jag HATAR när det blåser, iaf när det blåser såhär mycket. Jag kommer bara ihåg stormen när jag gick i tvåan och det var ingen rolig storm, hate the hard wind. Samma visa lördagkväll, jag somnar i soffan och släpar mig i säng. att jag inte ens orkade läsa, då är det något fel!

Idag ska jag inte göra något vettigt, bara vara rädd och ha ont i magen över att det blåser.
 
Emmylie fyller 19 år idag och till henne säger vi Grattis (för typ 7 gången?)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Grattis! :)



och vad gott med bullar, nu får jag lust att baka hehe :)

2009-10-04 @ 14:58:07
URL: http://kristinwii.blogg.se/
Postat av: emmylie

TAGG LILLE SNÄGGAN:D

2009-10-04 @ 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0