Aruba, Jamacia oh I wanna take ya'...

Nyduschad och fräsh sitter jag och lyssnar på lite Beach Boys och ska väl snart börja fixa till mig inför kvällen. Det är 50 års firande som står på schemat och det ska väl bli trevligt :)

Det som är bra med att vara nyduschad är att det ger en bra ursäkt att slippa göra jobbiga saker, typ..."Elin, töm diskmaskinen", "Elin, kan inte du dammsuga?", "Elin, du cyklar och hämtar posten" = Nej tyvärr, jag är nyduschad. Det är ett jäkligt gutti svar, fungerar för det mesta.

Imorgon är det mer fest, då 18-års så kankse lite mer drag? Eller vad vet jag, kanske blir det värdens rave ikväll, you never know. Köpt nya kläder endast för this occasion har jag också gjort, fint skare va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0