frostnätter o

Dagen har ju som sagt inte varit någon hit, det bästa som hände var när jag satt i en timme och mös med Sedolf och tittade på tv. Men sen är ju Sedolf jävligt bra också. Festen blev ju som den blev, jag och syrran behövde inte sitta med hela tiden, tack för det televerket! Så vi gick in och satte oss vid...ja TVn. Det slutade med att vi hyrde Benjamin Buttons filmen. Jag har försökt dissa den ett tag, varför vet jag inte, vill kanske vara lite svår och omainstream. Hursomhelst så är jag glad att vi såg den för den var väldigt bra, väldigt väldigt. Vi satt båda och snyftade ganska högt i slutet, jag älskar filmer med ett rörande slut det känns så bra att gråta lite utan någon speciell anledning.


Kommentarer
Postat av: Cazze

Headern är jättesnygg, och ja, jag säger också auw!:)

2009-09-13 @ 09:52:07
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0