Jobb och slit

Igår serverade jag som sagt på en fest, eller serverade och serverade jag var dår och hjälpte till i fem timmar. Idag vart jag tvungen att gå upp väldigt tidigt eftersom jobbet började redan klockan 10 och eftersom både mamma och pappa var på den här festen igår och båda drack en del alkohol så blev det till att cykla in, kan ju bara påpeka att efter en hel dags fysiskt arbete med tråning till och från jobbet så är man lite trött. Igår stod jag också upp mestadelen av de timmar jag "arbetade"

Anyhow så har jag haft en ganska mysig helg, lite småtråkig men efter att ha sett Dirty Dancing fem gånger är jag inte det minsta trött på den. Men bara för att soundtracket är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0