Psykologi B och Spotify

First of all måste jag säga att "Veckans blogg" på Blogg.se är såååå approved, henne gillar vi. GET IT ON!

Så nu sitter jag här i halvmörker på mitt rum med en påbörjad psykologiläxa och Spotify på hög volym. Dagen har varit trevlig, fikan på Snuggles med Vicky, Cia och Cissi var väldigt mysig. Vi pratade en del om avsaknaden av motivation att plugga. Jag har noll motivation till att plugga det finns inget, jag vet för att när jag skulle ta en näva motivation ur burken idag så fanns det inget kvar, vände till och med burken uppochner och inget trillade ut, it sucks!
Men ändå lyckades jag performa några instuderingsfrågor till Psykologin så en liiiiten klapp på min axel lägger jag allt. SÅ SKAAA JAG LÄSA I danskaboken ikväll, och så är det bra med det. Ingen tv och paus med internet för någon timme nu. Men I will check in later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0