rarajrarajrarajrara

har precis kommit hem efter en kort dag i skolan, stannade kvar längre och skrev in mig på körskolan och bokade tid för intervju. Riktigt duktig känner jag mig.
Mamma mådde skit imorse och nu ligger hon inlagd...


Förresten, Saga som precis kommenterade ett inlägg i Mars. Jag menade inte den boken som Stephenie har gett ut nu utan den boken som skulle vara ur Edwards synvinkel som hon tydligen ska ha skrivit men inte vill ge ut, som jag förstår det. Men Genom dina ögon verkar vara bra den också :)


Kommentarer
Postat av: Mika

Genom dina ögon är skitbra, jag älskar den. Den innehåller, kärlek, sorg, svek, uppoffring och ännu mer kärlek!! Den är nästan lika bra som Twilight-serien tycker jag :D

2009-09-10 @ 19:36:45
URL: http://mikalundblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0