Skoltidning-for real!

Idag hade jag den första av lektionerna i Textkommunikation, och som det ser ut nu blir det inte någon matlagning för min del, I'm stuck with skoltidningen. I gruppen är vi jag och...en annan kille och läraren då. Kul är att den andra killen är hyfsat dryg (understatement of the year) hur som helst så ska jag ha dkrivit klart min första artikel om två veckor, den ska handla om Second hand ur en välgörenhetssynvinkel.
Jag måste helt enkelt göra det bästa av kursen och försöka tro att det är kul, if I don't die that is.

För den som vill läsamina framtida verk så kommer de ligga på Österportarn, inte för att jag tror att jag kommer skriva några mästerverk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0