bokpang

Igår fick jag en smärre chock när jag skulle byta bokhylla. Jag tömde mina tre små och hela sängen blev full, jag visste att jag hade en del böcker men att det var såhär många, det var en stor chock. Så sängen belamrades och jag och pappa bar hyllor fram och tillbaka.



Sen skulle jag ju packa in alla dessa böcker i en enda hylla, omöjligt, jag fick ta ett CD-ställ till böcker också, det andra ska det stå filmer i. Efter en hel del velande var jag äntligen klar och tyckte att resultatet blev väldigt bra. Om ni någonsin har organiserat bland era böcker så vet ni att det är svårare än man först räknar med. Jag trodde aldrig att jag skulle bry mig om hur det såg ut eller hur de stod, men jo det tyckte jag tydligen var väldigt viktigt.



Hylla 1; visningshylla av glas, så den tål inga väldiga tyngder. 1001 filmer du måste se innan du dör och Tomtebobarnen
Hylla 2; Några av mina favoriter
Hylla 3´; Serier
Hylla 4; Isfolket börjar
Hylla 5; Isfolket fortsätter och slutar -> böckerna jag älskade när jag precis började läsa. Typ hästböcker och någon speciell serie
Hylla 6; Alla kokböcker och fackböcker

I CD-stället står mest pocketböcker och längst upp står mina Moberg.


Kommentarer
Postat av: kristin

Härliga böcker! :)



Ja, det var synd! Annars så ska jag in till ystad imorgon och hälsa på en kompis som går på park och sen en fika med henne ;) Man vet aldrig vi kanske kan vinka eller något ;) hehe



Ja, i sommar blir det nog en vända ner hit.

Ha det bra :)

2010-04-21 @ 23:17:17
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0