igår/idag

Vi bestämde att kvällen skulle bli episk och det blev den sannerligen! Det var en sjuk kväll på många sätt och riktigt jävla gutti-kul hade iaf jag. En massa random saker och random folk shiet mah ghod, HBG är farligt.
Nu sitter jag här och har ont i näsan men bara ett jättesuddigt minne av varför det gör så fruktansvärt ont, jag TROR att det är Cia som har slagit till mig. Men det kan jag ha drömt ihop när vi "sov" i soffan i allrummet.
Alltså ju mer jag tänker på det ju mer kommar jag på som var sjukt, le löl.


Kommentarer
Postat av: Matilda

le löl är allt jag säger:D gutti_kutti:D <3

2010-04-12 @ 09:02:22
URL: http://isamatilda.blogg.se/
Postat av: Jonatan

Jag minns fan knappt någonting. . . HAHAHAH!

2010-04-12 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0