re-cap

De senaste dagarna har jag varit total avskärmad från yttre världen. I onsdags pajjade min mobil så jag har inte kunnat ta emot några sms alls eller samtal heller för den delen.  I torsdags var det fest hos mig, 50 dagar kvar till studenten var orsak nog att slå till och fira med fest. Jag tyckte det blev lyckat och hade själv väldigt roligt.
På fredagen städades det och sedan åkte jag till min farmor och farfar för att hjälpa till med alla förberedelser inför farfars 70års-dag på lördagen. Vi gjorde smörgåstårtor och bakade och städade. Sen på lördagen var det öppet hus och det kom gäster hela dagen så det blev ingen ledig stund där inte.
Idag, söndag, har jag försökt ordna i mitt trädgårdsland och nu har vi lagt plattor och grundat för planteringsjorden som ska på inom kort, sen fattas bara fröer och plantor!

detta är första gången på mer än tre dagar som jag ens sitter vid en dator. det är lite konstigt men skönt också. PHEW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0