sometimes I feel like throwing my hands up in the air

Jag har på allvar sparkat igång trädgårdsprojektet idag, det är ansat like crazy bland de gula hallonen och jag ska bara sätta upp stödpinnar sen är det klart i den delen.
Idag har jag flyttat några hundra kilo sten från platsen där hönsgården ska ligga och sså har jag räfsat upp löv, stenar, träflisor och ruttna äpplen från samma plats. Pappa ska fräsa jorden sen ska vi kläcka kycklingar. Jag ser verkligen fram emot det, jättemycket. Kanske inte så mycket mot det faktum att vi måste flytta kanske 30 kubikmeter staplad ved från ett rum till ett annat, men the rest!
B ska flytta sin ved i veckan och då ska jag börja göra iordning platsen, the place, där jag ska olda gulerötter, lök, vitlök, rädisor och pumpor. Jordgubbarna behöver jag bara flytta inte odla från grunden, som tur är! Micka önskade sig gräslök och det kan jag kanske slänga in som en bonus.
Jag tror jag börjar bli ohälsosamt excited över detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0